سخنگوی صنعت آب گفت: از مجموع ۳۷۷ میلیون مترمکعب آب موجود در سدهای تهران، تنها نیمی از آن قابل برداشت است.
کد خبر: ۱۹۰۸ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۵/۱۵
مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ با اشاره به مدیریت مصرف برق در پایتخت گفت: ۷۰ درصد از مشترکان تهرانی تاکنون مصرف برق خود را زیر الگوی تعیینشده نگه داشتهاند.
کد خبر: ۱۹۰۳ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۵/۱۵
رئیس هیات مدیره فدراسیون آب با بیان اینکه واردات آب معنا ندارد اظهار کرد: بحران آب نداریم بلکه بحران در مدیریت مصرف و ساختار مدیریت آب داریم.
کد خبر: ۱۸۹۴ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۵/۱۴
سخنگوی صنعت آب با بیان اینکه مصرف آب تهران تا پایان دولت یا برنامه هفتم باید ۲۲ درصد کاهش یابد اظهار کرد: اصلیترین راهکار اصلاح الگوی توسعه است.
کد خبر: ۱۸۸۸ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۵/۱۴
رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه انتقال آب از دریای خزر یا دریای عمان به تهران امکانپذیر نیست اظهار کرد: باید برای مدیریت بحران آب، روشهای جایگزین و صرفهجویی در مصرف بهکار گرفته شود.
کد خبر: ۱۸۸۷ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۵/۱۴