به گزارش هابصنعت؛ معاون سرمایهگذاری ساتبا با بیان اینکه ۱۴ هزار مگاوات انرژی خورشیدی در قالب ۲ بسته ۷۰۰۰ مگاواتی در حال آمادهسازی است اظهار کرد: یکی از بستهها با مصوبه شورای اقتصاد تا ابتدای تابستان سال آینده آماده بهرهبرداری خواهد شد.
وی با بیان اینکه بسته دیگر، شامل پروژههای بخش خصوصی و قدیمیتر، تا پایان سال جاری تکمیل میشود افزود: در صورت تحقق این برنامه، مشکل ناترازی برق کشور تقریبا رفع خواهد شد.
انتهای پیام/