به گزارش هابصنعت؛ محسن اردکانی، مدیرعامل آبفا استان تهران با بیان اینکه استان تهران در آستانه پشت سر گذاشتن پنجمین سال خشکسالی است اظهار کرد: میزان بارندگی در یک سال گذشته، ۱۵۸ میلیمتر بود که در یک قرن اخیر بیسابقه است.
وی با بیان اینکه مردم حدود ۱۰ درصد در مصرف آب صرفهجویی کردند افزود: با تمهیدات انجام شدهسد ماملو که بخشی از آب شهرهای جنوبشرق و استان تهران را تأمین میکند، خالی نشد.
انتهای پیام/