مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از نابودی هزار دستگاه استخراج رمزارز غیرمجاز از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: از آنجا که این دستگاهها فشار مضاعفی بر شبکه برق کشور وارد میکنند، نابودی آن با هدف جلوگیری از بازگشت دوباره چرخه تولید رمزارز غیرمجاز و اخلال در تامین برق پایدار و جلوگیری از هدررفت انرژی پیگیری و انجام میشود.
کد خبر: ۲۳۲۷ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۶/۱۶
افزایش استفاده از ماینرهای غیرمجاز در ایران، شبکه برق کشور را در معرض بحرانی خاموش قرار داده است. این دستگاهها با مصرف برق سنگین خود نهتنها باعث خاموشیهای گسترده میشوند، بلکه هزینههای هنگفتی به اقتصاد ملی تحمیل میکنند.
کد خبر: ۲۳۲۰ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۶/۱۵