۲۱:۴۴

۱۴۰۴/۱۰/۳۰

کشف و ضبط بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ ماینر غیرمجاز در تهران

کشف و ضبط بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ ماینر غیرمجاز در تهران
­مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: این شرکت توانسته طی ۹ ماه ابتدای سال جاری بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ دستگاه رمزارز غیرمجاز کشف و ضبط کند.
کد خبر : ۴۲۸۸

به گزارش هاب‌هاب‌صنعت؛ کامبیز ناظریان، ­مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در خصوص اهمیت مقابله با استخراج غیرقانونی رمزارز گفت: با پیگیری دفتر حراست و امور محرمانه این شرکت، طی ۹ ماه ابتدای سال جاری بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ دستگاه ماینر غیرمجاز کشف و ضبط شده است.

وی ضمن اشاره بر لزوم برخورد با مراکز غیرمجاز رمزارز افزود: با تلاش‌های انجام شده در این حوزه، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ موفق شد تا در میان ۳۹ شرکت توزیع نیروی برق کشور، رتبه دوم را کسب کند.

در ادامه سیدحمیدرضا میرصانع؛ مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: با جمع‌آوری این دستگاه ها، تاکنون بیش از ۳۰ هزار کیلووات‌ساعت انرژی، احیا و در اختیار مشترکان شهر تهران قرار گرفته است. میرصانع در پایان ضمن قدردانی از همکاری نهاد‌های امنیتی، انتظامی و قضایی در شناسایی مراکز استخراج غیرقانونی رمزارز تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با قاطعیت کامل، حفاظت از حقوق مشترکین و صیانت از منابع انرژی کشور را وظیفه خود دانسته و با متخلفان، برخورد جدی و قانونی خواهد داشت.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha