به گزارش هابصنعت؛ مدیرعامل توزیع نیروی برق استان قم گفت: در جریان اجرای عملیات مشترک میان ماموران لوازم اندازهگیری و واحد حراست، پلیس امنیت اقتصادی و پاسگاه سلفچگان، ۲۲۵ دستگاه ماینر غیرمجاز شناسایی و جمعآوری شد.
وی افزود: با همکاری نزدیک میان حوزههای فنی و انتظامی، شناسایی و برخورد با استفادهکنندگان غیرمجاز برق بهویژه در حوزه استخراج رمزارز، با جدیت ادامه دارد.
مدیرعامل توزیع نیروی برق استان قم ادامه داد: از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده موارد مشابه، موضوع را از طریق سامانه ۳۰۰۰۵۱۲۱ اطلاعرسانی و بسته به میزان اهمیت گزارش خود، از یکونیم میلیون تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان پاداش نقدی دریافت کنند.
انتهای پیام/