دورکاری ادارات

برچسب ها
بر اساس اعلام استانداری البرز، فعالیت کلیه ادارات استان البرز از روز سه‌شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۵ تا اطلاع ثانوی با حداقل ۵۰ درصد کارکنان به‌صورت حضوری خواهد بود.
کد خبر: ۷۰۹۵    تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۱۹

براساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور، ساعت کاری تمام ادارات از ساعت ۷ صبح آغاز شده و دقیقاً راس ساعت ۱۳ به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۶۶۳۰    تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۰۱

بنا بر مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان خوزستان، مقرر شد روز سه‌شنبه مورخ ۲۹ اردیبهشت فعالیت ادارات در ۱۵ شهر استان به صورت دورکاری انجام می‌پذیرد.
کد خبر: ۶۵۴۶    تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۲/۲۹

سازمان اداری و استخدامی کشور با ابلاغ بخشنامه‌ای به همه دستگاه‌های اجرایی، ساعات کاری آنها را از ۲۶ اردیبهشت تا ۱۵ شهریور از ۷ تا ۱۳ تعیین کرد.
کد خبر: ۶۳۹۵    تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۲/۲۲

استاندار تهران، از حضور ۱۰۰ درصدی کارکنان وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان تهران از روز شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۵ خبر داد.
کد خبر: ۶۲۵۲    تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۲/۱۷

استانداری خوزستان اعلام کرد: ادارات استان تا اطلاع ثانوی از ساعت ۸ تا ۱۳ و با حضور ۵۰ درصد کارکنان فعالیت خواهند داشت.
کد خبر: ۵۹۶۴    تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۲/۰۵

استاندار تهران از تداوم فعالیت وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان با حداقل ۵۰ درصد کارکنان به‌صورت حضوری خبر داد.
کد خبر: ۵۶۳۷    تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۱/۲۱

سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: استانداران اختیار دارند درخصوص  نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی متناسب با شرایط استان، تصمیم‌گیری کنند.
کد خبر: ۵۶۳۵    تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۱/۲۱

معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، نحوه حضور و فعالیت کارکنان صنعت نفت از ۱۵ فروردین را اعلام کرد.
کد خبر: ۵۵۰۰    تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۱/۱۴

استاندار تهران گفت: فعالیت کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان تهران از روز شنبه ۱۵ فروردین‌ ۱۴۰۵ تا اطلاع ثانوی با حداقل ۲۰ درصد کارکنان به صورت حضوری انجام خواهد شد.
کد خبر: ۵۴۵۸    تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۱/۱۲

استاندار تهران از ابلاغ نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و اعلام کرد: فعالیت ادارات از فردا چهارشنبه ۵ فروردین ماه با ۲۰ درصد ظرفیت کارکنان به صورت حضوری و بانوان تا اطلاع ثانوی دورکار خواهند بود. 
کد خبر: ۵۲۹۶    تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۱/۰۵

فعالیت کلیه ادارات در استان تهران از روز یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۴ با حضور ۲۰ درصد از کارکنان به‌صورت حضوری انجام می‌شود.
کد خبر: ۵۰۷۵    تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۱۲/۱۵

معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت نحوه فعالیت و حضور کارکنانث صنعت نفت را اعلام کرد.
کد خبر: ۵۰۷۲    تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۱۲/۱۵

دبیر کارگروه آلودگی هوای تهران اعلام کرد که سه‌شنبه ۱۱ آذر، ادارات استان تهران به صورت دورکار فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۳۵۸۷    تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۹/۱۰

دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان تهران گفت: دستگاه‌های اجرایی شهر تهران در ۹ و ۱۰ آذر ۱۴۰۴ به صورت یک‌سوم حضوری فعال خواهند بود تا خدمات به مردم ارائه شود
کد خبر: ۳۵۳۳    تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۹/۰۸

استاندار تهران اعلام کرد: ادارات با نظر مدیران در روز شنبه هشتم آذر دورکار خواهند بود.
کد خبر: ۳۵۱۷    تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۹/۰۷

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت اعلام کرد: با توجه به تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا، کارکنان شاغل روزکار در ادارات مستقر در استان تهران می‌توانند در روز‌های سه‌شنبه ۴ آذر و چهارشنبه ۵ آذر از طریق دورکاری وظایف خود را انجام دهند.
کد خبر: ۳۴۴۰    تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۹/۰۳

براساس‌ مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان تهران، روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه مدارس و دانشگاه‌های استان تهران تا پایان هفته مجازی و کارکنان ادارات نیز به جز فیروزکوه دورکار شدند.
کد خبر: ۳۴۳۷    تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۹/۰۳

با تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان، روز یکشنبه ۱۳ مهر، ساعت آغاز به کار ادارات و دانشگاه‌ها در ۶ شهرستان با ۲ ساعت تأخیر و از ساعت ۹ صبح خواهد بود.
کد خبر: ۲۶۸۶    تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۷/۱۳

مدیرکل بازرسی استانداری تهران گفت: پس از تکمیل بررسی‌های کارشناسی، تصمیم نهایی درباره نحوه اجرای تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در تهران اتخاذ و اطلاع‌رسانی خواهد شد.
کد خبر: ۲۶۸۴    تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۷/۱۳