۱۳:۱۰

۱۴۰۵/۰۲/۰۵

تداوم فعالیت ادارات خوزستان با ۵۰ درصد کارکنان

ادارات
استانداری خوزستان اعلام کرد: ادارات استان تا اطلاع ثانوی از ساعت ۸ تا ۱۳ و با حضور ۵۰ درصد کارکنان فعالیت خواهند داشت.
کد خبر : ۵۹۶۴
به گزارش هاب صنعت؛

استانداری خوزستان اعلام کرد: ادارات استان تا اطلاع ثانوی از ساعت ۸ تا ۱۳ و با حضور ۵۰ درصد کارکنان فعالیت خواهند داشت. دستگاه‌های ضروری و خدماتی همچون آتش‌نشانی، اورژانس و بیمارستان‌ها از شمول این تصمیم مستثنی هستند.

در این اطلاعیه بیان شده است: دستگاه‌هایی که در کنار بخش خدماتی و ضروری یا نوبت‌کاری دارای واحد‌های اداری هستند، در صورت عدم بروز خلل در ارائه خدمات به شهروندان می‌توانند برای کارکنان قسمت اداری دورکاری ۵۰ درصدی اعمال کنند.

استانداری خوزستان توضیح داد: چگونگی فعالیت بانک‌ها نیز بر اساس تصمیمات شورای هماهنگی مدیریت بانک‌های خوزستان خواهد بود.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha