وزیر خارجه عمان در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ما یک روز پس از پیشرفت قابل توجه در مذاکرات بین ایالات متحده و ایران، مذاکرات را به پایان رساندیم. به زودی پس از مشورت در پایتختهای مربوطه، مذاکرات را از سر خواهیم گرفت.
وی با بیان اینکه مذاکرات در سطح فنی هفته آینده در وین برگزار خواهد شد افزود: من از همه طرفهای ذینفع به خاطر تلاشهایشان سپاسگزارم: مذاکرهکنندگان، آژانس بینالمللی انرژی اتمی و میزبانان ما، دولت سوئیس.

انتهای پیام/