سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه دور سوم مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا بهنوعی از دیشب شروع شده است اظهار کرد: دیشب دیدگاهها و ملاحظات ما به طرف عمانی اعلام شد و امروز از صبح گفتوگوها بین طرف آمریکایی و عمانی شروع شده است.
وی افزود: ادامه گفتوگوهای غیرمستقیم ایران و آمریکا هم ظرف ۴۰ دقیقه آینده شروع خواهد شد و احتمالا مدیرکل آژانس هم به گفتوگوها خواهد پیوست.