۱۴:۳۷

۱۴۰۳/۱۲/۳۰

پیام گرامی‌داشت مدیرعامل شرکت ملی نفت به مناسبت نوروز ۱۴۰۴

پیام گرامی‌داشت مدیرعامل شرکت ملی نفت به مناسبت نوروز ۱۴۰۴
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در پیامی فرارسیدن عید نوروز را به همه همکاران و خانواده‌های‌شان تبریک گفت.
کد خبر : ۴۳۶

به گزارش هاب‌صنعت؛ حمبد بورد، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در پیامی فرارسیدن عید نوروز را به همه همکاران و خانواده‌های‌شان تبریک گفت.

 در پیام حمید بورد آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

همکاران ارجمند، فرارسیدن بهار طبیعت و آغاز سال نو، همزمان با سالروز ملی شدن صنعت نفت، فرصتی مغتنم است تا نگاهی دوباره به مسیر پرافتخار صنعت نفت ایران و آینده روشن پیش روی آن داشته باشیم. بیست‌ونهم اسفند، یادآور عزم و اراده ملت بزرگ ایران در مسیر استقلال و خوداتکایی است؛ روزی که صنعت نفت به دست توانمند فرزندان این سرزمین ملی شد و سنگ بنای پیشرفت و توسعه پایدار کشور را بنا نهاد.

امسال، این دو مناسبت مهم با لیالی قدر و ایام شهادت مولای متقیان، حضرت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام مقارن شده است؛ ایامی که ما را به تأمل در ارزش‌های عدالت، ایثار و خدمت صادقانه به مردم دعوت می‌کند.

همان‌گونه که آن حضرت، عدالت و حفظ حقوق مردم را سرلوحه حکومت خود قرار دادند، ما نیز در صنعت نفت با تأسی از این آموزه‌ها، متعهد به حفظ این سرمایه ملی و توسعه پایدار آن برای آیندگان هستیم و در آغازین روز‌های سال ۱۴۰۴ با امید به الطاف الهی و همت والای کارکنان تلاشگر صنعت نفت گام‌های استوارتری در مسیر رشد و شکوفایی کشور برخواهیم داشت.

اینجانب ضمن تبریک سال نو و گرامیداشت روز ملی شدن صنعت نفت از زحمات صادقانه همه همکاران عزیز که در سراسر کشور از دل دشت‌ها و کوه‌ها تا اعماق دریا‌ها برای اعتلای این صنعت حیاتی تلاش می‌کنند قدردانی می‌کنم.

با آرزوی سالی سرشار از سلامتی، موفقیت و سربلندی برای شما و خانواده‌های محترمتان.»

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha