۱۲:۳۵

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

گاز ۳۷ هزار ویلای خالی در مازندران قطع شد

گاز ۳۷ هزار ویلای خالی در مازندران قطع شد
بنا بر اعلام مدیرعامل شرکت مصرف گاز در مازندران به ۳۹.۵ میلیون مترمکعب رسید.
کد خبر : ۱۶۶

هژبر جوادی، مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به افزایش مصرف گاز در کشور گفت: با وجود برودت و سرمای هوا ‌گاز تمام مشترکان خانگی در ‌مازندران برقرار است.

‌وی ادامه داد: تاکنون ۲۱۰ هزار ویلا در سطح استان مورد پایش قرار گرفت و طی این پایش‌ها گاز ۳۷هزار ویلای خالی از سکنه ولی دارای مصرف قطع شد. 

‌جواد تاکید کرد: مردم ‌صرفه‌جویی‌ کنند تا ‌مشترکان ‌روستاهای کوهستانی در آمل، بابل، کلاردشت، سوادکوه و پل‌سفید دچار قطعی گاز نشوند.‌

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha