عبور از ناترازی گاز با تکیه بر ۷۷ قرارداد هوشمندسازی و مشارکت مردمی

عبور از ناترازی گاز با تکیه بر ۷۷ قرارداد هوشمندسازی و مشارکت مردمی

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به چالش ناترازی مصرف انرژی در کشور، از امضای ۷۷ قرارداد راهبردی با شرکت‌های کارور خبر داد تا از طریق هوشمندسازی و بهینه‌سازی مصرف، پایداری جریان گاز در تمامی استان‌ها تضمین شود.

صرفه‌جویی ۶.۲ میلیون مترمکعبی گاز در خراسان جنوبی

صرفه‌جویی ۶.۲ میلیون مترمکعبی گاز در خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از اجرای طرح «استان بدون نشر گاز» در این استان خبر داد و گفت: با اجرای اقدام‌های نوآورانه، تکمیل عملیات نشت‌یابی و رفع موارد شناسایی‌شده، سالیانه بیش از ۶.۲ میلیون مترمکعب گاز صرفه‌جویی شده است.

کاهش ۳۴۰ میلیون مترمکعبی مصرف گاز با اجرای پویش «نبض انرژی»

کاهش ۳۴۰ میلیون مترمکعبی مصرف گاز با اجرای پویش «نبض انرژی»

مدیر بهینه‌سازی مصرف انرژی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تأکید بر اینکه پویش «کاهش ۱۰درصدی مصرف انرژی» به‌عنوان راهبرد مدیریت مصرف انرژی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی اجرا شده است، گفت: کاهش حدود ۳۴۰ میلیون مترمکعبی مصرف گاز از ابتدای آغاز به کار این پویش تاکنون ثبت شده است.

روزنامه تلگراف: قبوض انرژی از ماه آینده سالانه ۲۰۰ پوند افزایش می‌یابد

روزنامه تلگراف: قبوض انرژی از ماه آینده سالانه ۲۰۰ پوند افزایش می‌یابد

قبوض انرژی خانگی در بریتانیا از ماه ژوئیه (تیر) با ۱۳ درصد افزایش به ۱ هزار و ۸۵۰ پوند در سال خواهد رسید. 

فرار شرکت نفتی ایتالیایی از سکوی گاز رژیم صهیونیستی

فرار شرکت نفتی ایتالیایی از سکوی گاز رژیم صهیونیستی

در حالی که تعطیلی سکو‌های گاز رژیم صهیونیستی حدود ۴۶۰ میلیون دلار خسارت به اقتصاد این رژیم زد، شرکت نفتی ایتالیایی «انی» نیز از مشارکت در پروژه حفاری گاز اسرائیل کناره‌گیری کرده است.

برنامه صرفه‌جویی ۵۰۰ میلیون مترمکعب گاز در سال ۱۴۰۵

برنامه صرفه‌جویی ۵۰۰ میلیون مترمکعب گاز در سال ۱۴۰۵

به گفته مدیر بهینه‌سازی مصرف انرژی در شرکت ملی صنایع پتروشیمی، امسال برنامه صرفه‌جویی حداقل ۵۰۰ میلیون مترمکعب گاز در کشور دنبال می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی گاز: سناریو‌های عملیاتی برای عبور از ناترازی در هر استان تدوین می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی گاز: سناریو‌های عملیاتی برای عبور از ناترازی در هر استان تدوین می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با تأکید بر مدیریت مصرف و حفظ پایداری شبکه گاز کشور در زمستان پیش‌رو، گفت: سناریو‌های عملیاتی برای هر استان تا پیش از آغاز فصل سرما، باید به تفکیک و با برنامه مشخص، تدوین و تمرین شود.

ورود ۲۹ استان به گام اجرایی شرکت‌های کارور

ورود ۲۹ استان به گام اجرایی شرکت‌های کارور

مدیر انرژی و کربن شرکت ملی گاز ایران از ورود ۲۹ استان به گام اجرایی طرح شرکت‌های «کارور» خبر داد و گفت: در این مدل، هلدینگ‌های بزرگ اقتصادی با هدف‌گذاری کاهش ۷ درصدی مصرف، برای تبدیل صرفه‌جویی به ثروت و مدیریت ناترازی انرژی وارد میدان شده‌اند.

مدیرعامل شرکت ملی گاز: «کارور‌های انرژی» فرصتی برای مدیریت مصرف است

مدیرعامل شرکت ملی گاز: «کارور‌های انرژی» فرصتی برای مدیریت مصرف است

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از امضای ۷۷ قرارداد کارور انرژی در استان‌های مختلف کشور خبر داد و گفت: این طرح، فرصت مناسبی برای مدیریت، بهینه‌سازی و کنترل مصرف انرژی در کشور فراهم می‌کند.

رئیس‌جمهور: منافع حاصل از مدیریت مصرف گاز در بهبود معیشت مردم اثرگذار است

رئیس‌جمهور: منافع حاصل از مدیریت مصرف گاز در بهبود معیشت مردم اثرگذار است

رئیس‌جمهور گفت: گازی که امروز برای تأمین سوخت نیروگاه‌ها مصرف می‌شود، در صورت مدیریت مصرف داخلی، قابلیت ایجاد درآمد‌های قابل‌توجهی برای کشور دارد و منافع حاصل از آن می‌تواند به صورت مستقیم در بهبود معیشت و رفاه عمومی مردم اثرگذار باشد.

بعدی 6 7 8 9 قبلی