۲۲:۲۳

۱۴۰۴/۰۲/۰۸

دبیرکل اوپک در پیامی حادثه بندرعباس را به وزیر نفت تسلیت گفت

دبیرکل اوپک در پیامی حادثه بندرعباس را به وزیر نفت تسلیت گفت
دبیرکل سازمان کشور‌های صادرکننده نفت(اوپک)، در پی وقوع حادثه انفجار در اسکله شهید رجایی بندرعباس در پیامی به وزیر نفت و رئیس کنفرانس اوپک، مراتب تسلیت و همدردی خود را ابراز کرد.
کد خبر : ۸۹۲

به گزارش هاب‌صنعت؛ هیثم الغیص، دبیرکل سازمان کشور‌های صادرکننده نفت(اوپک)، در پی وقوع حادثه انفجار در اسکله شهید رجایی بندرعباس در پیامی به وزیر نفت و رئیس کنفرانس اوپک، مراتب تسلیت و همدردی خود را ابراز کرد. متن پیام هیثم الغیص به محسن پاک‌نژاد آمده است:

«با کمال تأسف، از وقوع انفجار اخیر در بندرعباس که منجر به جان باختن و مجروح شدن تعدادی از هموطنان و بروز خسارات قابل توجه شد، مطلع شدم.

در این دوران سخت، مایلم از طرف سازمان کشور‌های صادرکننده نفت(اوپک)، عمیق‌ترین و صمیمانه‌ترین مراتب تسلیت خود را به جناب‌عالی، دولت جمهوری اسلامی ایران و همه کسانی که از این حادثه ویرانگر آسیب دیده‌اند، ابراز کنم.

ما با خانواده‌های مجروحان و همه آسیب‌دیدگان ابراز همدردی کرده و برای بهبودی سریع و کامل آن‌ها دعا می‌کنیم. باشد که استقامت و پایداری مردم ایران در ایام پیش‌رو، تسلی و امید را به ارمغان آورد. لطفاً پذیرای تجدید بالاترین مراتب احترام و ارادت این‌جانب باشید.»

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha