به گزارش هابصنعت؛ هیثم الغیص، دبیرکل سازمان کشورهای صادرکننده نفت(اوپک)، در پی وقوع حادثه انفجار در اسکله شهید رجایی بندرعباس در پیامی به وزیر نفت و رئیس کنفرانس اوپک، مراتب تسلیت و همدردی خود را ابراز کرد. متن پیام هیثم الغیص به محسن پاکنژاد آمده است:
«با کمال تأسف، از وقوع انفجار اخیر در بندرعباس که منجر به جان باختن و مجروح شدن تعدادی از هموطنان و بروز خسارات قابل توجه شد، مطلع شدم.
در این دوران سخت، مایلم از طرف سازمان کشورهای صادرکننده نفت(اوپک)، عمیقترین و صمیمانهترین مراتب تسلیت خود را به جنابعالی، دولت جمهوری اسلامی ایران و همه کسانی که از این حادثه ویرانگر آسیب دیدهاند، ابراز کنم.
ما با خانوادههای مجروحان و همه آسیبدیدگان ابراز همدردی کرده و برای بهبودی سریع و کامل آنها دعا میکنیم. باشد که استقامت و پایداری مردم ایران در ایام پیشرو، تسلی و امید را به ارمغان آورد. لطفاً پذیرای تجدید بالاترین مراتب احترام و ارادت اینجانب باشید.»
انتهای پیام/