۱۵:۲۵

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ۱۷ انبار غیرمجاز در شهرستان رباط‌کریم کشف شد

۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ۱۷ انبار غیرمجاز در شهرستان رباط‌کریم کشف شد
دادستان رباط کریم از کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ۱۷ انبار غیرمجاز در تاریخ ۵ و ۶ اردیبهشت ۱۴۰۴ خبر داد.
کد خبر : ۸۷۲

به گزارش هاب‌صنعت به نقل از خبرگزاری میزان؛ محمد یوسف‌وند، دادستان عمومی و انقلاب رباط کریم درباره قاچاق سوخت اظهار کرد: در راستای سیاست‌های رئیس قوه قضاییه و دستورات رئیس کل دادگستری استان تهران در راستای مبارزه با قاچاق کالا و قاچاق سوخت، این موضوع در دستور کار قرار گرفت در تاریخ ۵ و ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۴، ۱۷ مرکز دپو غیر مجاز سوخت شناسایی و ۲۵۰ هزار لیتر سوخت غیرمجاز کشف شد.

وی افزود: در همین راستا ۷ متهم دستگیر و روانه زندان شدند که قاچاق سوخت آن‌ها به‌صورت سازمان‌یافته بوده و پرونده در دست اقدام قرار دارد. ادارات ذی‌ربط نیز در این مسئله کاستی‌هایی داشتند که به آن‌ها اعلام شده است و با اشخاصی که در این مسئله دخیل بودند برخورد لازم صورت می‌گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب رباط کریم گفت: مراکز دپو غیرمجاز سوخت دیگری نیز شناسایی شدند که به زودی درباره آن‌ها اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha