به گزارش هابصنعت؛ مالک شریعتی نیاسر، عضو کمیسیون انرژی مجلس، صبح امروز(سه شنبه؛ دوم اردیبهشت) در رویداد تحول در سرمایهگذاری و توسعه در بالادست نفت و گاز ایران با بیان اینکه رویکرد مجلس به حمایت قاطع از سرمایهگذاری در بخش نفت و گاز است اظهار کرد: رفع ناترازی انرژی در کشور در ۲ بخش مدیریت مصرف که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و مجلس است و سرمایهگذاری در تولید و توسعه بخش نفت و گاز مورد بررسی است.
وجود قوانین و مقررات کافی، منابع قابل توجه هیدروکربوری و فناوری در صنعت نفت، از جمله عواملی است که میتواند بحران ناترازی انرژی در کشور را مرتفع سازد.
شریعتی نیاسر با بیان اینکه اصنایع انرژیبر و پتروشیمیها میتوانند بخشی از سرمایهگذاری خود را در حوزه نفت و گاز محقق ساخته و از عواید جذاب آن برخوردار شوند افزود: تاکید مجلس، بر افزایش جذابیت سرمایهگذاری در بخشهای مختلف اقتصادی، بهویژه صنعت نفت است و مصرانه پیگیر تحقق این اصل در دولت هستیم.
انتهای پیام/