۰۱:۴۸

۱۴۰۵/۰۴/۰۶

بازگشایی فرودگاه عسلویه از شنبه

هواپیما
سرپرست معاونت اجرایی سازمان منطقه ویژه پارس گفت: فرودگاه عسلویه پس از حدود چهار ماه وقفه از فردا، شنبه ۶ تیر فعالیت خود را ازسر می‌گیرد.
کد خبر : ۷۵۷۷
به گزارش هاب صنعت؛

محمد بابایی، سرپرست معاونت اجرایی سازمان منطقه ویژه پارس با بیان اینکه با صدور مجوز‌های لازم، فرودگاه عسلویه پس از حدود چهار ماه وقفه از فردا، شنبه ۶ تیر فعالیت خود را ازسر می‌گیرد اظهار کرد: این فرودگاه به‌عنوان یکی از پرترددترین فرودگاه‌های جنوب کشور، نقش مهمی در جابه‌جایی کارکنان صنعت نفت، گاز و پتروشیمی دارد و علاوه بر آن به ساکنان استان‌های بوشهر، جنوب فارس و هرمزگان نیز خدمات ارائه می‌دهد.

وی افزود: بنابراین برای نخستین‌بار در تاریخ فعالیت این فرودگاه، یک هواپیما به‌صورت مستمر در فرودگاه خلیج فارس مستقر و پرواز‌ها از مبدأ و مقصد عسلویه به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده انجام خواهد شد.

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha