محمد بابایی، سرپرست معاونت اجرایی سازمان منطقه ویژه پارس با بیان اینکه با صدور مجوزهای لازم، فرودگاه عسلویه پس از حدود چهار ماه وقفه از فردا، شنبه ۶ تیر فعالیت خود را ازسر میگیرد اظهار کرد: این فرودگاه بهعنوان یکی از پرترددترین فرودگاههای جنوب کشور، نقش مهمی در جابهجایی کارکنان صنعت نفت، گاز و پتروشیمی دارد و علاوه بر آن به ساکنان استانهای بوشهر، جنوب فارس و هرمزگان نیز خدمات ارائه میدهد.
وی افزود: بنابراین برای نخستینبار در تاریخ فعالیت این فرودگاه، یک هواپیما بهصورت مستمر در فرودگاه خلیج فارس مستقر و پروازها از مبدأ و مقصد عسلویه بهصورت برنامهریزیشده انجام خواهد شد.
انتهای پیام/