حمید بورد، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران که در ترکیب هیئت مذاکرهکننده جمهوری اسلامی ایران به سوئیس سفر کرده است، گفت که موضوع رفع تحریمهای نفتی و معافیتهای مرتبط، در جریان گفتوگوها پیگیری شد. انتهای پیام/