۱۹:۰۵

۱۴۰۵/۰۳/۳۱

برای سرمایه‌گذاری غربی‌ها آماده‌ایم، اما دست روی دست نمی‌گذاریم

قدوسی
مدیرکل روابط‌عمومی و سخنگوی وزارت نفت گفت: برای سرمایه‌گذاری غربی‌ها آماده‌ایم، به همکاری با شرق هم ادامه می‌دهیم، اما هیچ‌چیز باعث نمی‌شود دست روی دست بگذاریم
کد خبر : ۷۴۴۷
به گزارش هاب صنعت؛

سامان قدوسی، مدیرکل روابط‌عمومی و سخنگوی وزارت نفت در «ایکس» نوشت: پیام خاص وزیر نفت در یادداشت امروز وی در روزنامه ایران: برای سرمایه‌گذاری غربی‌ها آماده‌ایم، به همکاری با شرق هم ادامه می‌دهیم، اما هیچ‌چیز باعث نمی‌شود دست روی دست گذاشته، منتظر دیگران شویم یا برق سرمایه خارجی، بازوی عملیاتی ما را سست کند. 

برای سرمایه‌گذاری غربی‌ها آماده‌ایم، اما دست روی دست نمی‌گذاریم

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha