۱۳:۲۴

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

رونمایی از نخستین پایشگر لیزری بومی ماده بودارکننده گاز

رونمایی از نخستین پایشگر لیزری بومی ماده بودارکننده گاز
نخستین دستگاه پایشگر داخلی ماده بودارکننده گاز شهری در کشور، با تکیه بر فناوری بومی پژوهشگاه صنعت نفت و با هدف ارتقای ایمنی شبکه گازرسانی پنج‌شنبه(۲۸ فروردین) رونمایی شد.
کد خبر : ۷۳۲

به گزارش هاب‌صنعت؛ نخستین دستگاه پایشگر داخلی ماده بودارکننده گاز شهری در کشور، با تکیه بر فناوری بومی پژوهشگاه صنعت نفت و با هدف ارتقای ایمنی شبکه گازرسانی پنج‌شنبه (۲۸ فروردین) با حضور سعید توکلی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، امید شاکری، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری و عظیم کلانتری‌اصل، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت در شرکت گاز استان هرمزگان رونمایی شد.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha