۰۱:۱۳

۱۴۰۵/۰۳/۲۴

آب بوشهر ۲۶ خرداد قطع می‌شود

مصرف آب
آبفا استان بوشهر از قطعی یا افت فشار آب در شهر بوشهر در روز سه‌شنبه ۲۶ خرداد و به مدت حداقل ۱۲ ساعت خبر داد.
کد خبر : ۷۲۱۰
به گزارش هاب صنعت؛

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اعلام کرد: قطع یا افت فشار آب در شهر بوشهر روز سه‌شنبه ۲۶ خرداد و به مدت حداقل ۱۲ ساعت رخ خواهد داد.

این قطعی به منظور اصلاح و بهسازی خطوط اصلی انتقال آب و همچنین انجام تعمیرات اضطراری در بخش برق تأسیسات آب‌شیرین‌کن انجام می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه، اجرای این عملیات با هدف افزایش پایداری شبکه توزیع آب، ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی و آمادگی برای عبور از پیک مصرف فصل تابستان برنامه‌ریزی شده و نقش مهمی در جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی در روز‌های گرم پیش‌رو خواهد داشت.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از شهروندان خواست پیش از آغاز عملیات نسبت به ذخیره‌سازی آب مورد نیاز برای مصارف ضروری اقدام کنند و در مدت اجرای تعمیرات نیز با مدیریت مصرف و صرفه‌جویی در استفاده از آب همکاری لازم را داشته باشند.

در این اطلاعیه تأکید شده است که پس از پایان عملیات اجرایی و پایدار شدن شبکه، جریان آب به‌تدریج در تمامی مناطق شهر به حالت عادی بازخواهد گشت.

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha