۱۴:۲۶

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

بازسازی انبار‌های نفت در مناطق مسکونی ممنوع شود

انبار نفت
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با تأکید بر ضرورت بازنگری در جانمایی تأسیسات پرخطر در پایتخت، از وزارت نفت خواست از بازسازی انبار نفت در مکان فعلی خودداری کند.
کد خبر : ۷۰۱۴
به گزارش هاب صنعت؛

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به پیامد‌های حملات دشمن آمریکایی-صهیونی به سه انبار نفت تهران اعلام کرد که در جریان این حملات حدود ۱۹.۵ میلیون لیتر سوخت آزاد شده است.

وی با تأکید بر ضرورت بازنگری در جانمایی تأسیسات پرخطر در پایتخت، از وزارت نفت خواست از بازسازی انبار نفت در مکان فعلی خودداری کند. به گفته او، استقرار چنین تأسیساتی در مجاورت مناطق مسکونی می‌تواند تهدیدی جدی برای ایمنی و امنیت شهروندان باشد و لازم است درباره انتقال آنها به نقاط مناسب‌تر تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha