۱۲:۲۵

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

فردا؛ جلسه وبیناری مجلس با وزیر نفت برگزار می‌شود

وزیر نفت
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه وبیناری مجلس با حضور وزیر نفت خبر داد.
کد خبر : ۶۹۹۹
به گزارش هاب صنعت؛

عباس گودرزی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه وبیناری فردا (یکشنبه) با حضور پاک‌نژاد، وزیر نفت و سقاب اصفهانی، معاون رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

وی توضیح داد: در این نشست، سیاست‌ها و اقدامات دولت در جهت پایداری زنجیره تأمین و توزیع سوخت مورد بررسی و پیگیری لازم قرار خواهد گرفت.

گودرزی در پایان گفت: در جلسه فردا هماهنگی و هم‌افزایی هرچه بیشتر برای گره‌گشایی از دغدغه‌های مردم و عبور از ناترازی انرژی با کمترین فشار بر جامعه پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha