۱۱:۱۴

۱۴۰۵/۰۳/۱۱

امضای قرارداد فرهنگ‌سازی مصرف بهینه گاز با شرکت‌های کارور در کردستان

صادرات گاز
شرکت گاز استان کردستان تاکنون سه قرارداد در حوزه فرهنگ‌سازی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی با شرکت‌های کارور امضا کرده است.
کد خبر : ۶۸۹۴
به گزارش هاب صنعت؛

به نقل از شرکت ملی گاز ایران، احمد فعله‌گری، مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با بیان اینکه شرکت‌های کارور ابزار کلیدی برای مدیریت هوشمند و بهینه‌سازی مصرف گاز هستند، گفت: این شرکت‌ها می‌توانند با انتقال مصرف از بخش غیرمولد به بخش مولد، منافع چندجانبه‌ای برای کشور، صنایع و مشترکان ایجاد کنند.

وی افزود: بهره‌وری بالاتر و هدایت مصرف انرژی به‌سمت بخش‌های مولد، یکی از مسیر‌های مهم در مدیریت مصرف گاز طبیعی است و شرکت‌های کارور با ارائه راهکار‌های عملی می‌توانند نقشی مؤثر در تحقق این هدف ایفا کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با اشاره به ظرفیت‌های فنی و مدیریتی شرکت‌های کارور تصریح کرد: این شرکت‌ها با تحلیل الگوی مصرف، اجرای پروژه‌های کاهش تلفات انرژی، ارائه خدمات فنی و مدیریتی و کمک به پایداری تأمین گاز، در افزایش بهره‌وری و تاب‌آوری شبکه نقش‌آفرین خواهند بود.

فعله‌گری ادامه داد: شرکت‌های کارور افزون بر اینکه فرصتی اقتصادی برای بخش خصوصی و صنایع به شمار می‌روند، ابزاری مؤثر برای مدیریت هوشمند مصرف در میان ذی‌نفعان مختلف هستند و می‌توانند زمینه بروز آثار واقعی صرفه‌جویی را فراهم کنند.

وی با تأکید بر اهمیت ارتباط مستقیم شرکت‌های کارور با مشترکان، به‌ویژه صنایع بزرگ، گفت: این شرکت‌ها می‌توانند با شناسایی ظرفیت‌های صرفه‌جویی، ارائه مشاوره‌های تخصصی و اجرای اقدام‌های اصلاحی، مصرف گاز را بهینه کرده و در کاهش مصرف انرژی، به‌ویژه گاز طبیعی، نقشی ارزنده ایفا کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان یادآور شد: فعالیت شرکت‌های کارور می‌تواند گامی مؤثر در مسیر توسعه پایدار انرژی باشد و به مدیریت مصرف، افزایش بهره‌وری و استفاده صحیح از منابع گازی کشور کمک کند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha