۱۸:۱۷

۱۴۰۵/۰۳/۰۵

عضو امیسیون امنیت ملی مجلس: صنعت نفت با وجود حملات دشمن پابرجا ایستاده است

صنعت نفت
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروز با وجود آتش‌بس و محاصره دریایی دشمن، صنعت نفت همچنان در نوک پیکان حملات دشمن قرار دارد، اما پابرجا ایستاده است.
کد خبر : ۶۷۴۷
به گزارش هاب صنعت؛

به نقل از شانا، ابوالفضل ظهره‌وند، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هدف دشمن در ایام جنگ تحمیلی سوم توقف تولید و صادرات نفت و اختلال در تأمین و توزیع سوخت مورد نیاز مردم بود، بیان کرد: با مدیریت مطلوب وزارت نفت، تمامی برنامه‌های دشمن دراین‌باره شکست خورد.

وی با اشاره به نقش پیشران صنعت نفت در توسعه و درآمدزایی برای کشور تصریح کرد: عملکرد وزارت نفت در حوزه‌های گازرسانی، سوخت‌رسانی و دیگر زنجیره‌های ارکان صنعت نفت طی روز‌های جنگ تحمیلی سوم ستودنی بود. این هنر مسئولان وزارت نفت بود که با وجود جنگ، تحریم و آسیب به بخشی از تاسیسات نفتی، مشکلی در تأمین سوخت پیدا ایجاد نشد.

ظهره‌وند تاکید کرد: همین امروز هم با وجود آتش‌بس و محاصره دریایی دشمن، صنعت نفت همچنان در نوک پیکان حملات دشمن قرار دارد، اما پابرجا ایستاده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه عملکرد وزیر نفت، معاونان، مدیران و کارکنان این مجموعه درشرایط کنونی نشان دهنده مدیریت درست در شرایط بحرانی است، افزود: کارکنان صنعت نفت به‌ویژه در مناطق عملیاتی جنوب کشور با وجود تهدید‌های چندباره دشمن جانانه ایستادند تا زنجیره تولید تا صادرات لحظه‌ای متوقف نشود.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha