رئیس آژانس بینالمللی انرژی گفت: اعضای آژانس بینالمللی انرژی میتوانند ذخایر استراتژیک نفت بیشتری را آزاد کنند، همانطور که قبلاً در ماه مارس آزاد کرده بودند. آژانس بینالمللی انرژی آماده هماهنگی است و هنوز ۸۰ درصد از ذخایر جمعی آژانس بینالمللی انرژی آزاد نشده است.
وی افزود: ذخایر در حال کاهش است، هیچ نفت جدیدی از خاورمیانه وارد نمیشود و تقاضا در حال افزایش است. اگر شاهد بهبود نباشیم، ممکن است در ماههای ژوئیه و اوت وارد منطقه قرمز شویم. هرگز سایه تاریک و طولانی ژئوپلیتیک را تا این حد غالب در بخش انرژی ندیدهام.
انتهای پیام/