۰۱:۴۳

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

فاجعه نفتی در راه است؟ 

بازار جهانی نفت
رئیس آژانس بین‌المللی انرژی گفت: ذخایر در حال کاهش است، هیچ نفت جدیدی از خاورمیانه وارد نمی‌شود؛ اگر شاهد بهبود نباشیم، ممکن است در ماه‌های ژوئیه و اوت وارد منطقه قرمز شویم.
کد خبر : ۶۶۳۴
به گزارش هاب صنعت؛

رئیس آژانس بین‌المللی انرژی گفت: اعضای آژانس بین‌المللی انرژی می‌توانند ذخایر استراتژیک نفت بیشتری را آزاد کنند، همانطور که قبلاً در ماه مارس آزاد کرده بودند. آژانس بین‌المللی انرژی آماده هماهنگی است و هنوز ۸۰ درصد از ذخایر جمعی آژانس بین‌المللی انرژی آزاد نشده است.

وی افزود: ذخایر در حال کاهش است، هیچ نفت جدیدی از خاورمیانه وارد نمی‌شود و تقاضا در حال افزایش است. اگر شاهد بهبود نباشیم، ممکن است در ماه‌های ژوئیه و اوت وارد منطقه قرمز شویم. هرگز سایه تاریک و طولانی ژئوپلیتیک را تا این حد غالب در بخش انرژی ندیده‌ام.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha