۲۲:۱۳

۱۴۰۵/۰۳/۰۱

خروج کارکنان از ادارات راس ساعت ۱۳ الزامی شد

ادارات
براساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور، ساعت کاری تمام ادارات از ساعت ۷ صبح آغاز شده و دقیقاً راس ساعت ۱۳ به پایان می‌رسد.
کد خبر : ۶۶۳۰
به گزارش هاب صنعت؛

با اعلام رسمی سازمان اداری و استخدامی کشور، محدودیت‌های جدیدی برای ساعات کاری و اضافه‌کار کارمندان اعمال شده است. بر اساس بخشنامه جدید ابلاغی، ساعت کاری تمام ادارات از ساعت ۷ صبح آغاز شده و دقیقاً راس ساعت ۱۳ به پایان می‌رسد؛ لذا هرگونه حضور و اضافه‌کار پس از این ساعت ممنوع خواهد بود.

سخنگوی این سازمان تاکید کرد که اگرچه استانداران همچنان اختیار دارند تا درباره حجم و درصد حضور کارکنان تصمیم‌گیری کنند، اما چارچوب زمانی تعیین‌شده (۷ تا ۱۳) قطعی بوده و به هیچ عنوان قابل تغییر نیست. کارمندان و مدیران موظفند برنامه‌ریزی‌های کاری خود را در این بازه زمانی ۶ ساعته محدود کنند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha