۰۲:۵۲

۱۴۰۵/۰۲/۲۵

قدردانی معاون وزیر نفت از تلاش کارکنان مجتمع گازی پارس جنوبی در جنگ رمضان

پارس جنوبی
معاون وزیر نفت در امور برنامه‌ریزی در بازید از پالایشگاه‌های آسیب‌دیده پارس جنوبی از تلاش‌ها و حضور جهادی کارکنان این مجتمع گازی در روز‌های جنگ تحمیلی سوم قدردانی کرد.
کد خبر : ۶۴۶۱
به گزارش هاب صنعت؛

به نقل از شرکت ملی گاز ایران، احمد زراعتکار، معاون وزیر نفت در امور برنامه‌ریزی در بازدید میدانی از پالایشگاه‌های گاز مجتمع پارس جنوبی، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و حضور جهادی کارکنان این مجتمع در روز‌های جنگ تحمیلی سوم، بر اهمیت تداوم پایداری جریان گاز کشور تأکید کرد.

وی در این بازدید از نزدیک در جریان آخرین وضعیت اقدام‌های انجام‌شده و روند آواربرداری تأسیسات آسیب‌دیده مجتمع گازی پارس جنوبی قرار گرفت و پیشرفت عملیات بازسازی را مورد بررسی قرار داد.

یادآوری می‌شود برخی از پالایشگاه‌های مجتمع گازی پارس جنوبی در ۲۷ اسفند ۱۴۰۴، در پی حمله ددمنشانه دشمن متجاوز دچار آسیب شدند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha