۲۱:۴۰

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

ساعات کاری ادارات از شنبه تغییر می‌کند

ادارات
سازمان اداری و استخدامی کشور با ابلاغ بخشنامه‌ای به همه دستگاه‌های اجرایی، ساعات کاری آنها را از ۲۶ اردیبهشت تا ۱۵ شهریور از ۷ تا ۱۳ تعیین کرد.
کد خبر : ۶۳۹۵
به گزارش هاب صنعت؛

سازمان اداری و استخدامی کشور با ابلاغ بخشنامه‌ای به همه دستگاه‌های اجرایی، ساعات کاری ادارات، بانک‌ها، شهرداری‌ها و نهاد‌های عمومی را از ۲۶ اردیبهشت تا ۱۵ شهریور سال جاری از ساعت ۷ تا ۱۳ تعیین کرد؛ تصمیمی که با هدف مدیریت مصرف انرژی و حفظ پایداری شبکه سراسری برق کشور اتخاذ شده است.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha