۲۰:۳۰

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

روایت فرمانده نداجا از ماموریت زیردریایی‌های ارتش در تنگه هرمز

تنگه هرمز
برای نخستین بار در جنگ رمضان، فرمانده نیروی دریایی ارتش از ماموریت زیردریایی‌ها در رصد و رهگیری شناور‌ها در آب‌های خلیج فارس خبر داد.
کد خبر : ۶۳۲۹
به گزارش هاب صنعت؛

امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: زیردریایی‌های سبک ساخت کشورمان متناسب با تهدید‌ها و ظرفیت‌ها و نیاز‌ها در آب‌های تنگه هرمز دست به ماشه درحال گسترش و کف نشینی هستند.

وی افزود: کف نشینی در بستر دریا در اعماق آب‌های مسیر اقتدار در آبراهه تنگه هرمز برای زمان طولانی و رهگیری و انهدام انواع شناور‌های متخاصم از توانمندی‌های زیردریایی‌های سبک نیروی دریایی ارتش است. این زیر دریایی‌ها در ادبیات روزمره افسران و درجه داران آن به دلفین‌های خلیج فارس مشهورند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: دلفین‌های خلیج فارس برای نشان دادن اقتدار دفاع دریایی کشورمان در عملیاتی به نام و یاد شهدای ناوشکن دنا در تنگه هرمز روی آب آمدند و پس از اجرای چند مانور آرایشی، به اعماق دریا رفته تا ماموریت‌های محوله را ادامه دهند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha