۱۷:۳۳

۱۴۰۵/۰۲/۱۷

حضور کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی از ۱۹ اردیبهشت ۱۰۰ درصدی می‌شود

ادارات
استاندار تهران، از حضور ۱۰۰ درصدی کارکنان وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان تهران از روز شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۵ خبر داد.
کد خبر : ۶۲۵۲
به گزارش هاب صنعت؛

به نقل از روابط عمومی استانداری تهران، محمدصادق معتمدیان، با اشاره به ضرورت استمرار ارائه خدمات پایدار و بی‌وقفه به مردم شریف استان تهران، اظهار کرد: پیرو بخشنامه مورخ ۱۴ اسفند ۱۴۰۴ توسط سازمان امور اداری و استخدامی کشور و برابر هماهنگی‌های انجام‌شده با معاون محترم رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، فعالیت کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان تهران از روز شنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۵ تا اطلاع ثانوی با حضور همه کارکنان، به‌صورت ۱۰۰ درصدی، انجام خواهد شد.

استاندار تهران افزود: فعالیت آموزشی مدارس و دانشگاه‌ها نیز مطابق اعلام وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری خواهد بود.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha