۱۱:۰۷

۱۴۰۴/۰۱/۲۰

محاکمه ۲۱ متهم قاچاق سوخت آغاز شد

محاکمه ۲۱ متهم قاچاق سوخت آغاز شد
رئیس کل دادگستری استان تهران از آغاز رسیدگی به یکی از پرونده‌های قاچاق سوخت با ۲۱ متهم خبر داد.
کد خبر : ۶۱۶

به گزارش هاب‌صنعت؛ علی القاصی‌مهر، رئیس کل دادگستری استان تهران اظهار کرد: رسیدگی به یکی از پرونده‌های قاچاق سوخت با ۲۱ متهم در شعبه اول دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی آغاز شد.

وی افزود: عنوان اتهامی اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق قاچاق فرآورده‌های نفتی یارانه‌ای به خارج از کشور و فروش خام فرآورده‌های نفتی یارانه‌ای به میزان ۱۷۱ هزار تن و به ارزش بیش از هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان است.

رئیس کل دادگستری استان تهران ادامه داد: براساس مستندات، متهمان در ۷ سال گذشته از طریق دست‌کاری در کد‌های استانداردسازی انواع حلال‌ها و مخلوط‌کردن فرآورده‌های نفتی یارانه‌ای با فرآورده‌های نفتی غیریارانه‌ای اقدام به تولید هیدروکربن‌های صادراتی می‌کردند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha