۰۳:۱۷

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

نمایندگی ایران: هیچ محدودیتی در سطح غنی‌سازی اورانیوم از نظر قانونی وجود ندارد

اورانیوم
نمایندگی ایران در سازمان ملل اعلام کرد: از نظر قانونی، هیچ محدودیتی در سطح غنی‌سازی اورانیوم وجود ندارد، مادامی که تحت نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انجام شود، همانطور که در مورد ایران چنین بود.
کد خبر : ۶۱۳۰
به گزارش هاب صنعت؛

نمایندگی ایران نزد سازمان ملل در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: بسیار شرم‌آور! آمریکا به مدت ۵۶ سال، دارنده هزاران کلاهک هسته‌ای و تکثیرکننده شماره یک چنین سلاح‌هایی، به‌طور آشکار از تعهدات خود در زمینه عدم اشاعه هسته‌ای و خلع سلاح هسته‌ای طبق مواد ۱ و ۶ پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای (NPT) سرپیچی کرده است.

نباید به آمریکا هیچ امکانی برای رفتار ظالمانه و ریاکارانه‌اش داده شود.

از نظر قانونی، هیچ محدودیتی در سطح غنی‌سازی اورانیوم وجود ندارد، مادامی که تحت نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انجام شود، همانطور که در مورد ایران چنین بود.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha