۰۳:۱۳

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

خداحافظی بازنشسته‌ها با وزارت نفت

وزارت نفت
بازنشستگان وزارت نفت از سمت‌های مدیریتی خداحافظی کردند.
کد خبر : ۶۱۲۹
به گزارش هاب صنعت؛

به نقل از خبرگزاری فارس؛ کلیه افراد بازنشسته وزارت نفت که در پست‌های مدیریتی فعال می‌کردند، از این وزارت‌خانه برکنار شدند.

پیش‌تر سازمان بازرسی با انتشار نامه‌ای خواستار منفک شدن تعدادی از بازنشستگان از سمت‌های مدیریتی رده بالای وزارت نفت بود.

در راستای عمل به قانونی ۷۵ نفر از بازنشستگان وزارت نفت از سمت خود عزل شده‌اند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha