رضا نواز، سخنگوی صنف جایگاههای سوخت کشور گفت: با توجه به تورم، زیانهای مالی و خدمات بیوقفه کارکنان جایگاههای سوخت در دوران جنگهای اخیر، تلاش میشود مصوبه هیئت وزیران در خصوص افزایش حقالعمل جایگاههای سوخت در اسرع زمان صادر شود.
وی افزود: هدف اصلی، برابری حقالعمل گازوییل و بنزین و تعیین مبلغی رضایتبخش برای سال ۱۴۰۵ است تا مشکلات مالی جایگاهها تا حد زیادی حل شود.
سخنگوی صنف جایگاههای سوخت کشور با تقدیر از ایستادگی کارکنان در شرایط سخت، ابراز امیدواری کرد که این اقدامات به عنوان قدردانی از زحمات آنان در دستور کار قرار گیرد.
انتهای پیام/