۰۱:۴۸

۱۴۰۵/۰۲/۰۳

قدردانی سازمان بازرسی کل کشور از اقدام‌های وزارت نفت در ایام جنگ تحمیلی

وزیر نفت
سازمان بازرسی کل کشور از عملکرد وزارت نفت و همه عوامل اجرایی در مدیریت تأمین و توزیع سوخت طی روز‌های جنگ تحمیلی سوم قدردانی کرد.
کد خبر : ۵۹۰۹
به گزارش هاب صنعت؛

محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت در دیدار با ذبیح‌الله خدائیان، سازمان بازرسی کل کشور ضمن بررسی همکاری‌های دوجانبه وزارت نفت و سازمان بازرسی کل کشور؛ اقدام‌های این وزارتخانه در ایام جنگ تحمیلی سوم را تشریح کرد.

وزیر نفت در این دیدار بر استمرار اجرای کامل قوانین و ارتقای سطح سلامت اداری در این وزارتخانه تأکید کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از عملکرد مطلوب وزارت نفت در مدیریت تأمین و توزیع سوخت، به‌ویژه در اوج سفر‌های نوروزی و شرایط جنگی، از وزیر نفت و همه عوامل اجرایی قدردانی کرد و افزود: استمرار این «مدیریت هوشمند» و پیش‌بینی تدابیر لازم برای مقابله با بحران‌های احتمالی در آینده ضرورت دارد.

خدائیان با اشاره به شرایط ویژه ناشی از جنگ، بر همراهی و حمایت کامل و همه‌جانبه این سازمان از مجموعه وزارت نفت تأکید کرد و یادآور شد: بازرسی کل کشور در کنار نقش نظارتی، به‌عنوان بازویی کمکی برای پیشبرد اهداف راهبردی انرژی در کشور عمل می‌کند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha