۱۶:۰۳

۱۴۰۵/۰۲/۰۱

استاندار تهران: هیچ جایگاه سوختی در استان تهران تعطیل نشد

جایگاه سوخت
استاندار تهران ضمن اشاره به اینکه در این مدت هیچ جایگاه سوختی در استان تهران تعطیل نشد گفت: برای سناریو‌های سخت‌تر نیز تمهیدات لازم پیش‌بینی شده تا در حوزه زیرساختی به ویژه برق، کمترین مشکل برای مردم ایجاد شود.
کد خبر : ۵۸۷۴
به گزارش هاب صنعت؛

معتمدیان، استاندار تهران بیان کرد: در هیچ نقطه‌ای از کشور به ویژه در استان تهران با کمبود کالای اساسی مواجه نشدیم.

استاندار تهران ادامه داد: یکی از موضوعاتی که مردم نیز آن را لمس کردند، ثبات قیمت‌ها در طول جنگ ۴۰ روزه بود.

وی گفت: در مجموع ۳۸۶ جایگاه سوخت در سطح استان فعال است و در این مدت حتی یک جایگاه نیز تعطیل نشد.

معتمدیان با بیان اینکه بیش از هزار نقطه از زیرساخت‌های برق در استان تهران آسیب دید گفت: برای سناریو‌های سخت‌تر نیز تمهیدات لازم پیش‌بینی شده تا در حوزه زیرساختی به ویژه برق، کمترین مشکل برای مردم ایجاد شود.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha