۰۲:۲۸

۱۴۰۵/۰۱/۳۱

بارش‌های امسال حجم کمبود آب در سد‌ها را جبران نکرد

خشکسالی
معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای تهران با بیان اینکه بارش‌های امسال حجم کمبود آب در سد‌ها را جبران نکرد اظهار کرد: استان تهران از خشکسالی خارج نشده است.
کد خبر : ۵۸۳۷
به گزارش هاب صنعت؛

حبیبی، معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای تهران با بیان اینکه پنج سال خشکسالی متوالی را پشت سر گذاشتیم و هنوز در خشکسالی هستیم و در استان تهران از خشکسالی خارج نشدیم اظهار کرد: نسبت به سال گذشته بارش‌ها در کشور و استان تهران بهتر بود ولی برآورد اینکه مشکل کم آبی حل شده است درست نیست؛ در تهران کماکان سد‌ها به حجم مطلوب نرسیدند.

وی افزود: امسال از سال گذشته نیز در مجموع سد‌ها کمتر آب دارند؛ در کل تاکنون بارش‌های امسال حجم کمبود آب در سد‌ها را جبران نکرد.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha