حبیبی، معاون حفاظت و بهرهبرداری شرکت آب منطقهای تهران با بیان اینکه پنج سال خشکسالی متوالی را پشت سر گذاشتیم و هنوز در خشکسالی هستیم و در استان تهران از خشکسالی خارج نشدیم اظهار کرد: نسبت به سال گذشته بارشها در کشور و استان تهران بهتر بود ولی برآورد اینکه مشکل کم آبی حل شده است درست نیست؛ در تهران کماکان سدها به حجم مطلوب نرسیدند.
وی افزود: امسال از سال گذشته نیز در مجموع سدها کمتر آب دارند؛ در کل تاکنون بارشهای امسال حجم کمبود آب در سدها را جبران نکرد.
انتهای پیام/