۲۲:۰۱

۱۴۰۵/۰۱/۲۹

روس‌اتم: همکاری‌های هسته‌ای با تهران ادامه خواهد داشت

روسیه
رئیس روس اتم گفت: همکاری‌های هسته‌ای با تهران ادامه خواهد داشت.
کد خبر : ۵۸۱۰
به گزارش هاب صنعت؛

رئیس روس اتم با بیان اینکه روند مذاکرات ایران و آمریکا را با دقت پیگیری می‌کنیم اظهار کرد:  «برای کمک به خارج‌سازی اورانیوم غنی‌شده از ایران آمادگی کامل داریم.»

وی افزود: همکاری‌های هسته‌ای با تهران بر اساس چارچوب‌های قانونی بین‌المللی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha