۱۴:۵۱

۱۴۰۵/۰۱/۲۶

دومین کشتی ایران از تنگه هرمز گذشت و در حال حرکت به سمت بندر امام خمینی است

نفتکش
یک کشتی فله‌بر حامل کالای خوراکی وارد خلیج فارس شده و به سمت بندر امام خمینی (ره) در حال حرکت است.
کد خبر : ۵۷۶۴
به گزارش هاب صنعت؛

درحالی‌که سنتکام مدعی اجرای محاصره کامل دریایی بنادر ایران است و اعلام کرده «هیچ کشتی نتوانسته از محاصره عبور کند»، داده‌های ردیابی کشتی‌ها نشان می‌دهد که یک کشتی فله‌بر حامل کالای خوراکی وارد خلیج فارس شده و به سمت بندر امام خمینی (ره) در حال حرکت است.

صبح امروز نیز یک فروند ابرنفتکش که در لیست تحریم‌های دفتر کنترل دارایی‌های خارجی آمریکا (OFAC) قرار داشت بدون هیچ پنهان‌کاری و در حالی که دستگاه موقعیت‌یاب آن روشن بود، با عبور از دریای آزاد و همچنین تنگه هرمز، وارد آب‌های ایران شده بود.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha