بیرانوند، معاون حقوق عامه دادستان مرکز استان خوزستان گفت: با پیگیریهای انجامشده از سوی این معاونت، وضعیت عرضه سوخت در سطح شهر بهطور کامل تحت نظارت است.
وی افزود: خوشبختانه در نتیجه هماهنگیهای لازم میان دستگاههای اجرایی و نظارتی، هیچگونه اختلالی در فرآیند تأمین و توزیع سوخت در اهواز مشاهده نمیشود و ایستگاههای عرضه سوخت در حال ارائه خدمات پایدار به شهروندان هستند.
بیرانوند ادامه داد: معاونت حقوق عامه دادستانی با رصد مستمر و میدانی، اقدامات لازم برای جلوگیری از هرگونه تخلف، کمبود یا احتکار احتمالی را در دستور کار دارد و گزارشهای روزانه از وضعیت جایگاهها و انبارهای سوخت دریافت میشود.
وی اظهار کرد: هدف اصلی این نظارتها، اطمینان از دسترسی پایدار و بدون وقفه شهروندان به سوخت مورد نیاز و جلوگیری از بروز مشکل در خدماترسانی عمومی است.
انتهای پیام/