۲۱:۰۸

۱۴۰۵/۰۱/۲۳

راه‌اندازی پالایشگاه و انبار نفت علت دود در مناطق جنوبی تهران است

پالایشگاه تهران
دود مشاهده‌شده در مناطق جنوبی تهران ناشی از عملیات تست، راه‌اندازی و پاکسازی پالایشگاه و انبار نفت تهران است و این وضعیت تحت کنترل بوده و حریق در مجموعه وجود ندارد.
کد خبر : ۵۶۹۵
به گزارش هاب صنعت؛

دود مشاهده‌شده در مناطق جنوبی تهران مربوط به عملیات تست، راه‌اندازی و پاکسازی در پالایشگاه و انبار نفت تهران است. مسئولان مربوطه اعلام کردند این دود ناشی از فعالیت‌های عملیاتی بوده و هیچ‌گونه حادثه نگران‌کننده‌ای رخ نداده است.

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha