۱۵:۴۷

۱۴۰۵/۰۱/۲۳

بازدید رئیس‌جمهوری از وزارت نفت

وزارت نفت
رئیس‌جمهور در نخستین ساعات عادی شدن روند فعالیت‌های اداری کشور در روز شنبه (۲۲ فروردین) با حضور در وزارت نفت ضمن قدردانی از کارکنان صنعت نفت، بر آمادگی برای تأمین انرژی و اهمیت تداوم خدمت‌رسانی مطلوب به ملت ایران تأکید کرد.
کد خبر : ۵۶۹۰
به گزارش هاب صنعت؛

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور شنبه (۲۲ فروردین) با حضور در وزارت نفت با محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت دیدار و درباره مسائل مربوط به این وزارتخانه با وی گفت‌و‌گو کرد.

وی ضمن قدردانی از کارکنان صنعت نفت، بر آمادگی برای تأمین انرژی و اهمیت تداوم خدمت‌رسانی مطلوب به ملت ایران تأکید کرد. 

محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت نیز در این دیدار گزارشی از اقدام‌های این وزارتخانه در حوزه‌های مهم کاری ارائه کرد.

رئیس‌جمهور در این دیدار از تلاش‌های وزارت نفت در ایام جنگ تحمیلی آمریکایی - صهیونی قدردانی کرد.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha