سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور، همچنان بخشنامه شماره ۱۰۷۳۵۷ مورخ ۱۴ اسفند ۱۴۰۴ این سازمان ملاک عمل دستگاههای اجرایی است.
بر این اساس، استانداران نیز در چارچوب همین بخشنامه اختیار دارند درخصوص نحوه فعالیت دستگاههای اجرایی و تعداد کارکنانی که الزاما باید بهصورت حضوری ارائه خدمت نمایند، متناسب با شرایط استان، تصمیمگیری کنند.
بنابراین، مصوبات و تصمیمات استانداریها در سراسر کشور ملاک عمل خواهد بود.
انتهای پیام/