۰۳:۰۴

۱۴۰۵/۰۱/۲۱

نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی کشور اعلام شد

ادارات
سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: استانداران اختیار دارند درخصوص  نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی متناسب با شرایط استان، تصمیم‌گیری کنند.
کد خبر : ۵۶۳۵
به گزارش هاب صنعت؛

سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور، همچنان بخشنامه شماره ۱۰۷۳۵۷ مورخ ۱۴ اسفند ۱۴۰۴ این سازمان ملاک عمل دستگاه‌های اجرایی است.

بر این اساس، استانداران نیز در چارچوب همین بخشنامه اختیار دارند درخصوص نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی و تعداد کارکنانی که الزاما باید به‌صورت حضوری ارائه خدمت نمایند، متناسب با شرایط استان، تصمیم‌گیری کنند.

بنابراین، مصوبات و تصمیمات استانداری‌ها در سراسر کشور ملاک عمل خواهد بود.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha