۰۳:۰۰

۱۴۰۵/۰۱/۱۶

سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران: ما به کشور‌های منطقه درباره عواقب حمله به تأسیسات هسته‌ای خود هشدار داده‌ایم

کمالوندی
سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران با بیان اینکه ما به کشور‌های منطقه در مورد عواقب حملات مداوم به تأسیسات هسته‌ای خود هشدار داده‌ایم اظهار کرد: متأسفانه گروسی از زبان غیرحرفه‌ای و مغرضانه استفاده می‌کند و از سیاست‌های غربی، آمریکایی و صهیونیستی حمایت می‌کند.
کد خبر : ۵۵۳۹
به گزارش هاب صنعت؛

کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران با بیان اینکه ما به کشور‌های منطقه در مورد عواقب حملات مداوم به تأسیسات هسته‌ای خود هشدار داده‌ایم اظهار کرد: ما ۱۲ نامه به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ارسال کرده‌ایم و به آنها در مورد عدم انجام مسئولیت‌هایشان هشدار داده‌ایم. 

وی افزود: حداقل کاری که گروسی در شرایط فعلی می‌تواند انجام دهد، درخواست تشکیل جلسه اضطراری شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است.

کمالوندی ادامه داد: در تجاوز صهیونیستی-آمریکایی چهار بار به نیروگاه هسته‌ای بوشهر حمله شده است و این حملات منجر به هیچ گونه خسارت، آسیب یا نشت مواد رادیواکتیو نشده است.

وی با بیان اینکه هیچ آلودگی یا افزایش سطح تشعشعات در خارج از تأسیسات نطنز و اردکان ثبت نشده است اظهار کرد: متأسفانه گروسی از زبان غیرحرفه‌ای و مغرضانه استفاده می‌کند و از سیاست‌های غربی، آمریکایی و صهیونیستی حمایت می‌کند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha