کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران با بیان اینکه ما به کشورهای منطقه در مورد عواقب حملات مداوم به تأسیسات هستهای خود هشدار دادهایم اظهار کرد: ما ۱۲ نامه به آژانس بینالمللی انرژی اتمی ارسال کردهایم و به آنها در مورد عدم انجام مسئولیتهایشان هشدار دادهایم.
وی افزود: حداقل کاری که گروسی در شرایط فعلی میتواند انجام دهد، درخواست تشکیل جلسه اضطراری شورای حکام آژانس بینالمللی انرژی اتمی است.
کمالوندی ادامه داد: در تجاوز صهیونیستی-آمریکایی چهار بار به نیروگاه هستهای بوشهر حمله شده است و این حملات منجر به هیچ گونه خسارت، آسیب یا نشت مواد رادیواکتیو نشده است.
وی با بیان اینکه هیچ آلودگی یا افزایش سطح تشعشعات در خارج از تأسیسات نطنز و اردکان ثبت نشده است اظهار کرد: متأسفانه گروسی از زبان غیرحرفهای و مغرضانه استفاده میکند و از سیاستهای غربی، آمریکایی و صهیونیستی حمایت میکند.
انتهای پیام/