دولت پاکستان برای دومین بار از زمان آغاز تجاوزگری آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران و تاثیرگذاری این جنگ بر بازار جهانی نفت، اقدام به افزایش ۲ برابری قیمت بنزین و گازوییل کرد که به گفته کارشناسان این کشور منجر به تشدید تورم و گرانی در داخل خواهد شد.
کارشناسان پاکستانی با ابراز نگرانی از تاثیرات افزایش ۲ برابری سوخت بر زندگی مردم به ویژه قشر آسیب پذیر جامعه گفتند که طوفان تورم و گرانی سرسامآور در انتظار مردم این کشور است.
انجمن حملونقل باری در پاکستان نیز با توجه به افزایش دوباره نرخ سوخت تصمیم به افزایش ۶۰ درصدی هزینههای باربری گرفته است.
برخی احزاب پاکستانی با اعتراض به اقدام دولت برای افزایش قیمت سوخت، تصمیم به برپایی تظاهرات در شهرهای مختلف گرفتهاند.
انتهای پیام/