۱۰:۴۷

۱۴۰۵/۰۱/۱۲

نحوه فعالیت ادارات استان تهران اعلام شد

ادارات
استاندار تهران گفت: فعالیت کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان تهران از روز شنبه ۱۵ فروردین‌ ۱۴۰۵ تا اطلاع ثانوی با حداقل ۲۰ درصد کارکنان به صورت حضوری انجام خواهد شد.
کد خبر : ۵۴۵۸
به گزارش هاب صنعت؛

استاندار تهران با بیان اینکه فعالیت کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان تهران از روز شنبه ۱۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۵ تا اطلاع ثانوی با حداقل ۲۰ درصد کارکنان به صورت حضوری انجام خواهد شد اظهار کرد: واحد‌های پشتیبان ستادی و فنی بانک‌ها نیز با حداقل ۲۰ درصد نیرو‌ها فعالیت خواهند داشت و همچنین حداقل ۳۰ درصد شعب بانک‌ها به همراه شعب ارزی و شعب دارای صندوق امانات دایر خواهند بود.

وی افزود: واحد‌های عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان، شهرداری‌ها، مراکز درمانی، نهاد‌های نظامی، انتظامی و امنیتی از شمول این بخشنامه مستثنی هستند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha