محسن قمری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: نیروگاه خنداب مورد حمله دشمن صهیونی آمریکایی قرار گرفت که هیچگونه تشعشهی ندارد و مردم به هیچ عنوان نگران نباشند.
وی با بیان اینکه همچنین یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی خیرآباد اراک نیز مورد حمله چندینباره دشمنان قرار گرفت افزود: این واحد صنعتی طی روزهای گذشته چندین بار هدف حمله قرار گرفته بود و خوشبختانه هر ۲ حمله امروز دشمن هیچگونه خسارت جانی به همراه نداشت.
قنری ادامه داد: اقدامات دشمن نشانه یأس و ناامیدی آنان از پیشرفتهای علمی و صنعتی ایران اسلامی است و چنین تحرکاتی خللی در روند فعالیتهای صنعتی و هستهای کشور ایجاد نخواهد کرد.
وی افزود: از مردم میخواهیم اخبار و اطلاعات را تنها از طریق منابع معتبر و رسمی دنبال کنند و به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.
انتهای پیام/